Emiziriyorum 5 ay oldu doğum yapalı 2. Doğumum bu fakat ben kilo veremiyorum sabit kaldı öyle.. İlk çocuğumda böypr değildi doğumdan çıktıktan sonra, 1 ayda 2 ayda derken ufak ufak kilo vermiştim yine. Ama bunda veremedim sabit kaldı öyle gram düşmedim. Normalde 58 kiloydum ilk çocuğuma hamile kaldığımda. Doğuma 93 ile girmiştim. O 20 aylık olana dek ben 63e düşmüştüm hatta doğum yaptıktan sonraki aylarda hızlıca Bi 15 kilo vermiştim. Şimdi ikinci çocuğumda bu hız yok ve üzülüyorum böyle değildim ben. Varmı benim durumumda olupta kilo verenler? Neler yaptınız emzirirken.. Bu tarçınlı Süt olayını duydunuz mu? Yorum yazanlara teşekkürler şimdiden