Yani o kadar çok izlemiyor da işim varsa yada yemek yaparken açıyorum tv. Bugün de annemde açtık bi baktık Nikolay’ı taklit ediyo örnek vereyim o aaaa diyo şunu anda benim ki de diyor, alkış yaptıydı ay o anda yapıyo ilk başta taklit sandım ama değil Niloya gidiyo oda dönüp gitti mesela yeni iyi mi kötü mü anlayamadım 😞