Selam kızlar oğlum cok çekingen cok utangaç bi cocuk neden böyle anlamıyorum genlerdende olabilir bilmiyorum ama bunu nasıl aşarız özel anaokuluna yazdırdım 20 gündür gidiyor ama arkadaşlarıyla ve öğretmenleriyle hiç konusmuyormus çişinin geldiğini bile söylemiyor sorduklarındada yok diyormus evde bizimle o kadar konuskan ki hiç susmaz bağırır çağırır ama baskarıyla neden böyle anlamıyorum hiç düzelmeyecekmiş gibi hissediyorum cok kafama takıyorum 🥹