Kumsalada-fettahtoprak Pscyho biz 8 gün önce olduk çok hafif ilk gece ateşi oldu huzirsuzlugu öyle abartı değildi 2 gün sürdü . Şuan dış cikariyor 2 gündür çok ateşlendi huzursuz sürekli ağlıyor ama canı yanıyor ağlama şeklinden anlıyorum uykuda bazen inliyor .
Besteee Pscyho bizde yaptı aşıtı sabah oldu öğlen ağlama krizine girdi 2 saat ağladı calpol verdim sakinleşti ama bacağı acıyordu
Elifcikinannesi Pscyho bebeğe göre aşı etkisi de değişiyor bazısında hiç etki gorulmezken bazısında ateş huysuzluk olabiliyor
Kaktusanne Ben bebeğime aşıyı yaptırınca bir şey olmadi. Ancak vegaferon ilacını vermeye başladığımdan beri sürekli ağlıyordu.
Gezginprenses Kaktusanne size katılıyorum. Aşıdan değil o kan damlasından huzursuz oldu kızım. Ve bir kere kullandım çöpe attım kızım 3 4 gün karın ağrısı çekti hala bi huysuzluk var
Kaktusanne Pscyho benim bebeğimde sürekli karın ağrısı ve huzursuzluk yaptı. O yüzden doktoru başka bir ilaç verdi