kızlar bugun tam 2 aylık oldu oğlum kolik bir bebek gazlı şimdide kaka sorunumuz başladı kakasını yapmakta güclük cekiyor aglamaktan artık sesi gitti cığlık cığlıga kucagımda susmuyor bir emzirmek istiyorum istemiyor kafasını geri itiyor ne yapacagımı şaşardım artık hergece uykusuz kalmaktan sütüm azaldı sabahları ne kahvaktı yapıyorum ne evle ilğileniyorum sadce onunla kucagımda pişpişla geciyor yıldım aglamaktan yiycem en sonunda kafayı 🤦♀️