Merhaba anneler.
Kızım 3 ay 5 günlük. Son 2 haftadır bazen zorla emziriyorum. 4 5 saat geçiyor memeyi ağzına alıp tekrar bırakıyor. Zorlayınca da çok ağlıyor. Emmesi için ayakta dolanarak emzirmeye çalışıyorum. Bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Atak haftası olabilir mi ya da başka bir neden. Artık yordu bu durum. Özellikle dışarıda çok kötü oluyor.