benoyleuygungordum_ Aomom Bu elbise benimde favorilerimde 🥹 çok güzel güle güle giyinsin bebeğiniz 🫶🏻
Eylulunannesi55 defneemomm https://www.e-bebek.com/hellobaby-yenidogan-beach-day-girl-elbise-kiz-bebek-p-23yhlbkelb054001 atak yapıp yürüse ya da kendi durmaya başlarsa birkaç saniye vs bu elbiseyi https://www.e-bebek.com/bebbek-yenidogan-spring-fruits-sort-salopet-kiz-bebek-p-23ybbekslp007001 bunun ten rengini aldık yeni hicbi atak olmazsa bunu giydirecegim. Hepsini daha geçen hafta aldık posttan bayramın geldiğini öğrendim 😂
defneemomm Eylulunannesi55 ayy ikiside çok güzel🥹 kız bebeklere harika seçenekler olmasına bayılıyorum güzle günlerde giysin😍
Deletedmom_116 Ova kuşumun 4 günlük bayram kombinlerine eşlik edecek kıyafetleri de bunlar.🕊️🤎 3 aylığız bugün tam.🤎 Aşkim sen defne 2 ay 23 günlük yazman gerekiyordu🙈
defneemomm Deletedmom_116 elbiselerin biri tanıdık geliyor sanki atmıştın bana😻 güzel günlerde giysin kuzucum. ay benim kafa nanayyy
cahillesohbetikestim Deletedmom_116 bayıldım hepsine ne minnoş şeyler var kızlar için bizim oğlanlara hiç güzel bir şey bulamıyorum ben 🤣
Durubebek61 Deletedmom_116 krem şortlu takımdan ben de çok beğenerek kızıma aldım bayramlık ancak Trabzon da bir türlü güneş açmadığı için giyemiycek sanırım 🤷🏻♀️
Betulalyaa anneyeofdenmez aynen öyle ısınamadı aslında gömlek değilde daha tatlış bişeyler giydirmek istiyorum kızıma 10 aylık elbise felan güzel olur
SelimZeynep defneemomm 😃ayy evet sizinki olmazmış şimdi daha güzel yakışır bayramlık filan minige 🥰 kızım 3 yaşında oğlumda 9 buçuk aylık canım 🙂
Deletedmom_116 defneemomm evet aşkım geçen e bebekten senin yüzünden masrafa girdiğim gün almıştım hdjxjdj
cahillesohbetikestim anneyeofdenmez en güzelini ben yaptım aşko hazır delirmişken ikisini bir büyütüyorum bir daha delirmeme gerek kalmıcak 🤣
Deletedmom_116 cahillesohbetikestim erkek çocuğum olsaydi krem keten pantolon üstüne muslin beyaz gömlek bir gözlük bir şapka takardım off. Çok tatlı minik adam oluyorlar. 🤎
cahillesohbetikestim anneyeofdenmez hep diyorum yavrum ben rahata erdikten sonra çocuk yapmazmışım çok şükür şimdi ikisini birlikte büyütüyorum 🤣
cahillesohbetikestim anneyeofdenmez iyiler maşallah ta Alp oğlan çok değiştiiiii sürekli her şeye ağlıyor bağırıp duruyor. 2 yaş sendromuna erken yakalandık herhalde 🤣
Ketsan defneemomm https://mutluresim.com/images/2023/06/15/nF9lcU.jp 4,5 yaşındaki kızımın bayramlıkları:) bi de 7,5 aylık kız bebe var onunkiler henüz hazır değil :) yükleyebilir mi bilmiyorum ama
anneyeofdenmez cahillesohbetikestim kanka 6 yaş sendromu da varmış bunu öğrendiğimden beri ben de ağlıyorum 🤣