Basakannesi Evet evet geçti. 7.ayda yok oldu diyebilirim. Ama 6 ay kâbus gibiydi. Hem kolik, hem de kusan bir bebeğim vardı. Kilo alımını bile etkilemişti kusması. Gaviscon infant diye bir şey önerdi doktorumuz. Bulamamıştık, en son kuzenim eczacı bende var diyince aldım ondan sonra kusması azaldı. Sizde bi araştırın isterseniz.