ShuraMeyra Selam kızlar 2 aylık bebegim var emziriyorum ve acayip kötü bir sekilde bademcigim sisti. Konusamıyorum agrısından. Nefes alınca bile soguk degiyo acıyo o bicim. Ev doktorumuzu aradım dondurma ye dedi. Malesef ne ilac yazdı ne de randevu verdi. Acaba evde deneyebilcegim sizinde uyguladıgınız birseyler varmı😭😭
Esraasag Geceleri çok ağrım varsa rahat uyuyabilmek için parol içtim. Limon tarçın bal hepsinden 3 yemek kaşığı çok sıcak olmayacak şekilde yaptım içtim. Nane limon tabi ki , sirkeli su ile de gargara yapabilirsiniz geçmiş olsun 😊