Merhaba kızlar,doğumdan sonra kırkım çıkana kadar kanamam oldu. Sonrasında bidaha adet görmedim. Bebeğim şuan 6,5 aylık ve bu 4 gün önce adet oldum. Sütümde inanılmaz bir azalma oldu. Göğüslerim indi, bebeğimi kucağıma aldığımda sürekli aranıyor meme istiyor belli ediyor. Doymuyor gibi normalde sütüm çok olurdu ama şimdi böyle hissediyorum. Bebeğim mama biberon kesinlikle kabul etmiyor napacağımı bilmiyorum. Adeti olunca sütü azalan var mı acaba adet bittikten sonra normale dönüyor mu bu durum yoksa sütüm bitiyor mu artık 😕 Başına gelen var mı acaba. 😕😕