Asel16 ne saçmalıyorsun ya sanki doğuda olup biteni bilmiyor gibi neden karalıyalım . Şu gün kimin askerliği çıksa tedirgin olur . !
Beğenmediğimizle ilgili birşey mi söyledik. Ayrıca bizim tercihimiz olsaydi da istemezdik tabi..
Saçmalamak için konuşuyorsun resmen .
Bir bitmediniz bee . !