Merhaba güzel anneler🌸 20 günlük bebeğim var, normal doğum ile dünyaya geldi ve doğduktan sonra mekonyum yuttuğu söylendi tedavi olmadan hemşire kusturmuştu. Bebeğim nefes alırken zorlanıyor gibi, sanki daralti oluyor gibi arada hırıltılı nefes alıyor bazenleri de nefesi kesiliyor gibi oluyor bu durum normal mi? Acile götürdüğumuz zaman doktor önce normal dedi sonra röntgen istedi ve röntgen sonucu olarak bronşit başlangıç var dedi acaba yuttuğu mukonyumun izleri daha duruyor olabilir mi?