Es26 Merhabalar bebeğimiz 15 günlük şuan gazını gayet rahat çıkarıyor ilerleyen süreçde illaki gaz sorunu olacak diye bişey varmı acaba ?
Azraada58 Es26 illa olucak degil tabi gaz kolik olmayan bebekte cok var benim kızım resmen gaz kolikti bizde de 15 güne kadar sorun yoktu 15 günden sonra anlatmim 🤦♀️🙂
Poly-ana Es26 Hiç gaz sorunu yaşamayan çok bebek oldu çevremde ama benim oğlumun bir hastalıkken başladı yiyeninin bir aylıkken çok değişken bir durum
Es26 Çok teşekkür ederim inşallah böyle devam eder herkes gazdan yana muzdarip 15. Gündeyiz ilerleyen zamanlar da herkes illaki olacak diyor çok korkuyoruz