Ahmetveannesi8 Elimde mochi var kızlar düşünen olursa satabilirim. İlk çıktığında almıştım hamileyken, maalesef kullanamadım.
Ahmetveannesi8 Ygtek çünkü çok sütüm olmadı sağıcak kadar, olanı bebeğim zaten emiyor. Şuan 4,5 aylık zaten.kullananlar çok memnun ama ben kullanamadım:)