Bebeğim 3 aylık, sadece anne sütüyle besleniyor. Sürekli emdiği için sindirim sistemi çok fazla çalışıyor ve bu yüzden memede huzursuz oluyor (sürekli gaz, kaka ve mide gurultusu). Bundan dolayı strese girdiği için memeyi çekiştirip bırakıp tekrar almak istiyor artık çok canım yanıyor😿 doktor fazla emdiği için olabilir 2 saatte bir emzir dedi ama uyanıkken memesiz en fazla yarım saat durabiliyor. Bu durumu yaşayan ve özellikle memeyi çekiştirmelerine çözümü olan var mı?