Sureyya22 ben de bugün başvuru yaptım ilçe milli eğitime. Evrak verdiler il milli eğitime gideceksiniz dediler. Sorum şu. İki tane küçük çocuk var ilçe nüfusa giderken veya il milli eğitimde çocukları görmek istiyorlar mı. Bir de ilk gittiğimde ne isteyecekler. Bir günde bitiyor mu İşler. Biraz fazla sordum kusura bakmayın. Eşim de iş yerinden izin alacak ona göre oyüzden araştırıyorum