Zeynepfi Merhaba bebeğim tam iki aylık doktorumuz gece kendisi uyanınca emzir demişti ama gaz sancıları derken uyuması iki saati bulabiliyor ardından 4 saat de uyusa 6 saat boyunca emmemiş oluyor sizce uyandırmalı mıyım yoksa uyanmasını beklemeli miyim
Defnem23 Zeynepfi acıkınca uyanır zaten bizimki uyanıyordu. Yani tam uyanmasada kıpırdanıyprdu alıp eözieiyprdum. Hala öyle bu sefer ayaklarını vuruyor. 🤣 Baktınız 6 saati geçiyor o zmn alın emzirin.