Geçen gün post açmıştım dışarda uyku saati gelince nasıl uyuyor diye bugün kırk yılın başı cıkalım dedik yok asla uyumadı uyusa bile her sese uyandı. Öyle ağlayıp sorun çıkarmadı ama biraz mızırdadı sadece normalde 8-9 gibi uyuyan kızım bugün eve geldik 10.30 da uyudu. Yani napayım eve mi tıkayım kendimi cok dert ettim kendime yoksa salayım mı 🥺Yada alışır mı zamanla ?