Birannisbirbebis çok haklısınız, bunu da sürekli dile getiririm, aşının ücretli olması ayrı bir akıl tutulması.
Devletin, özellikle menenjit gibi bir aşıyı ücretli halde vatandaşa sunması çok yanlış.
Ayrıca aşı konusunda toplumu bilinçli hale getirmeli, gerekirse zorunlu kılmalı. Yaşanan mülteci göçünden sonra çok hastalık hortladı, daha da hortlayacak. Deprem sonrası da salgın hastalık uyarısında bulunmuştu bazı bilim insanları. Kim takar ki bilim insanını? Çok acı…