Fulya_gnc tüm günüm uyutmsys çalışmakla geçiyor diyebilirim biraz uyusun bşraz uyusu. Bazrn 10 dk uyuyor uyanıyor bazen 30dk maksimum 1 saat öğle uykuları bu şekilde. Yani uylu öok bastoronca bu sefer mızmızz kafasını koyacak yer arıyor nspacağını şaşırıyor memeye saldırıyor onu da içemiyor. Eözik gibi kullanmak istiyor memeyi. Eözik veriyorum ağzından atıyor. 🤣 Mücadele son gazz,, savaşçı ruhum yılmıyor.