kızlar ikizleirm mamaya cok düşkün asla bırakmak birsyler yemek istemiyorlar yedeklerde zorla cok az herkes bna mamayı azalt diyor nasıl azaltabilir hep biberon istiyorlar aglama krizi gecriyorlar vermeyince saatlerce acta bıraktım yemek istemiyorlar ne zaman normal cocuklar gibi yerler prematüre dogdu ikizlerim hep Red ediyorlar yemeyi ek gidayo ellerime tutuşturuyorum iki lokma oyle yiyorlar mama işini nasıl yapmalıyım bir fikri olan