Sevvalacat Kızım 14 aylık hiç dişi yoktu şimdi 4 tane birden çıkarıyor. Ateşi 37.5 38den aşağı düşmüyor gece gündüz sürekli ağlıyor. Yok mu bunun bir çaresi yardım edin nolur
Yazilimcianne Sevvalacat calpol veriyorum ben çok ağrıyınca. Doğal yöntem dersenizde karanfil yağı iyi geliyormuş bir bakın isterseniz internetten. Çabucak çıkarır umarım 🙏🏻
Fulyag Sevvalacat Kızım 13 aylık üst dişlerini çıkaracak 1 aydır çekiyoruz karanfil yağı sürdüm pek işe yaramadı zaten dokundurtmuyor şurup da içmiyor sulu dişliğini buzluğa atıp veriyorum o biraz sakinleştiriyor ama uzun sürmüyor tabi 😕
58vildan Nane yağı dene derim bize çok iyi geliyor parmağımı şisenin ucuna dokundurup diş etlerine sürüyorum aşırı rahatlatıyor