Yamaninannesiiiiii Kızlar babalar günü hediyesi ne alacaksınız?Benim eşim bana anneler günü hediyesi almadı ama ben almak istiyorum utanır belki skdkdkdk hediye fikri lütfen erkeğe hediye almak çok zor ya
biimiyomyardimet Yamaninannesiiiiii bende son anda güneş gözlüğü aldım baktım epey eskimiş gözlüğü hadi dedim bahane olsun :)
Yamaninannesiiiiii biimiyomyardimet nerden aldınız nasıl bir model iyi fikir aslında yaz da geliyorken
AzraTalha Yamaninannesiiiiii Bende aynı şeyden muzdaripim. Eşimde bana anneler günümde hediye almadı. Ama ondan bir hafta önce çiçek alıp gelmişti sanırım onu düşündüğü için tekrar bişey almadı. Ama babalar günü bizim tanışma yıldönümümüz ben ona iki hediye aldım hem babalar günü hem yıldönümü için ayrı ayrı ihtiyacı olduğu için tişört aldım. Bende hediye bekliyorum ama sanırım avcumu yalıcam😵
Nilay_80 Yamaninannesiiiiii ben yesbihleri seviyor diye tesbih aldım. Kendide bana anneler gününde altın kolye almıştı biraz uyguna kaçtım ama kendinin sevdiği bir şey olsun istedim
Yeniannis_ Yamaninannesiiiiii trendyolda zıbınlar var ilk babalar günümğz diye alıcam Tabi ilk anneler günümde bana bişey yapmadı bende sen gibi utansın istiyorum djdjdjd
Hkshkshsk Yamaninannesiiiiii alyansi yoktu alyans aldım gümüş eğer alyansi olsaydı PlayStation 5 alicaktim
Yildizzza Yamaninannesiiiiii pantolonu yırtılmış garibimin gidem de pantalon alam ( benim de analar günümü kutlamadı ) 😂😂
Yamaninannesiiiiii Yildizzza bunlar neden böyle ya utansın istiyorum yoksa almıcaktım sinir oldum dkdkdkd
biimiyomyardimet Yamaninannesiiiiii atasundan aldım ben sitesinde şuan babalar günü kampanyası var hatta rayban marka, kare klasik modellerden.. çok çeşit var bulursunuz illaki ☺️
Boncuk1421_ Yamaninannesiiiiii bana da alınmadı seneye bak aldım demek için aldım valla ne yalan söyliyim.zaten kart limitimi düşürdü ona ayrı bi olay zaten .o yüzden çok yüksek meblağda bişey almadım .bi tane yazı yazan zıbın kızıma giydircem bide çiçek sepetinden çerçeve fotoğraflı üstünde saat var onu aldım salonda saat yok iyi oldu zıbın 150 trendyol çerçeve de 140 falan .yeter bence 😂
biimiyomyardimet Yamaninannesiiiiii mağazadan teslimat seçtim ben cumartesi mağazaya gelecekmiş bekliyorum ☺️
Yamaninannesiiiiii Mustafamom_ benimki de terasta ki tv için mi stick istiyordu onu alsam ayıp olur mu acaba hem evin ihtiyacı dkdkdk
Hkshkshsk Kdkf bundan 2 hafta önce aldım kuyumcuda 500 TL dedi normal sadece gümüş satan yerde 350 TL aldım