basaksahinx Hem sprey hem sampuan bir arada olan bir marka var bitex olması lazım once spreyi sıkıp bekletıyosunuz sacında, sprey yaglı formda ve o haldeyken içinden çıkan tarakla tarıyosunuz, sonra banyoda sampuanlayıp tekrardan tarayın buyuk bir kısmı temızlencek. Kendı saçlarınızı da yıkayıp tarayın sızde olmadıgından emın olun. Ben hep cember takmıstım mesela bulasmasın diye.