Bukii benim eşimde bu tip bir durum var. Gaz, mide ağrısı gibi kramp gibi yani tarif edemiyor mesela midem kalbimi sıkıştırıyor diyor. Çok afedersiniz lavabodan da çıkamıyor ama yaptığı birşeyde yok hep sıkıntılı. En iyi doktorlara neredeyse tüm bölümlere gitti endoskopi kolonoskopi herşey bakıldı çok şükür birşey yok ama sonuç yada tedavide yok. Birşey yoksa neden bu sıkıntılar diyoruz hiçbir doktor çözüm bulamıyor. Bazen oluyor nefes alamıyor midesinden dolayı hep şiş 😞 bir ara panik atak dediler, epey ilaç kullandı evet panik atağı da var ama paniği düzeltti sadece midesi aynı.. stres dediler vs vs hep bu tip şeyler. Probiyotik kullanıyor, mide koruyucu kullanıyor. Birde 1 haftadır trendyoldan icolon diye bir macun aldı onu kullanıyor biraz iyi gibiyim diyor. He birde oda sizin gibi ben bayılcam bana bişey olacak sürekli böyle diyor Buda panik atağın etkisi 😞 korkmayın lütfen rabbim korusun bişey olmaz üzmeyin kendinizi böyle kötü düşünmeyin 🌸