Merhaba hanımlar. Şimdi bende panik atak ve anksiyete var sürpriz şekilde hamile kaldım post açtım zaten. Neyse konu şu ki aslında bırakmam lazım ama tekrardan nüksetmesi korkutuyor. Sonuçta birden bırakmakta iyi değil. Siz hamilelikte ilaç kullandınız mı? Ben paxera 20 mg kullanıyorum.