Hanımlar iyi akşamlar. Kızım 3 yaşına girecek kreş arayışına girdim ama önce bi burada sormak istedim. Bağcılar güneşlide oturuyorum bu tarafta çocuğunu kreşe gönderen şu okul gayet iyi memnunuz diyen varmı akd kidse göndermeyi çok istiyordum ama bize yakın bir yerde yok maalesef . Mesafe önemli dil eğitimi önemli güvenli bir yer arıyorum