Kızım bugün hiç uyumadı ciddi anlamda hiç yani normalde günde 3 kez falan 1 er saat bazen daha fazla uyur bugün yatırdım 15 dk sonra uyanıp ağladı ve gün boyu bu hep böyle devam etti uykusuzluktan hep ağladı ama bi türlü uyumadı bunu yazarken bile yatırıp yazıyordum yine uyanıp ağladı emzirdim daldı uykusuzluktan gözlerinin etrafı kızardı artık :/ hasta değil ateş,hırıltı vs hiç bir sey yok…sabah altına yaptığında ishal olmuştu sulu yaptı 1 saat önce tekrar yaptı yine ishaldi baya suluydu afedersiniz ishal ile ilgili olabilir mi yada bebekler neden ishal olur yani? Ablam takip et eğer ishal devam ederse sıkıntı dedi yani ne kadardan fazla ishal olmamalari gerek yada ne bilim uyumamasının nedeni bu olabilir mi karnı falan ağrıyor olabilir mi yani ama hiç öyle ıkınma vs olmuyor hatta normalde yaparken hep baya ıkınır bugün hiç öyle olmadı normal bi anda yaptı zaten sulu olduğu için sanırım bilmiyorum anlatabildim mi kesin karmasık yazdım ama inanın bi fikrim yok yani belki bilen yada bir seyler diyen çıkar…..