Oğlum 22 aylık bu aralar oyuncaklarını vs hep yan yana diziyor öncelikle bu aylarda bu normalmi başınıza geldimi onu sormak istedim. Çünkü geçen karşıma otizm belirtisi olduğu çıktı acaba ben mi otizm çok arttığı için ufak şeylere takılıyorum onu öğrenmek istedim.