tulaye Aya girince her şey düzelir derlerdi ama diğer aylardan pek farkı da yokmuş. 6 ay 12 günlük bebeğim doğru düzgün hiç durmuyor hep bir mız mızlanma veya oyuncak versek 5 dk bile oyalanmıyor. Sürekli bir ağlama halinde. Karnı tok altı temiz gazı yok ama nedir bu anlamış değilim. Hep bir memnuniyetsizlik beni de üzüyor… benim gibi olan var mı? 😒
Defnem23 tulaye diş olabilir onun huzursuzlupu ya da atak haftaları. Aklıma gelenler. Bunlar. Bitmez yaa kim demiş biter dşye 🤣