Arkadaşlar heeerkese iyi akşamlar . Benim iki aylın kızım var ve gece uyku saatinde mutlaka beşiğini arıyor . Onda yatmazsa huzursuz oluyor . Uykuya geçemiyor . Bayramda kayınvalidemlere gideceğiz . Yaklaşık on - oniki saatlik yol.. korkum yol değil de onlarda kalmak . Bebeğim ya orada uyumakta direnirse ne yapacağım ? Bildiğiniz tavsiyelere açığım…