Selam kızlar ben çok post açan biri değilim ama burada sizin bilgilerinizden çok fazla yararlanıyorum. Bebeğim 10 aylık güzel oturuyor yuvarlanarak geri geri sürünerek hedefine ulaşıyor. Fakat ayakta durmayı sevmiyor bastığında güzel basıyor. Koltuk kenarı sıralama vs yok. Herkes yürüyormu diye soruyor. 1 yaşına az kaldığı için.. ayakta durmaması sıralamaması normalmi..