Zrfbrn Yavrum_veben2 doğum kilosu kaçta benimki 2700e düşmüştü anca toparladı 6200 olmuştu 4.ay çok az aldı ebede artık kiloyu çok onemseme dedi yani doğum kilosuda çok önemli iri buyuk doğan bebek daha hızlı gelisiyor
Yavrum_veben2 Zrfbrn 2900 doğdu 36.haftada 2.gün 2850 ye düştü şimdi 4 aya gireli 10 gün oldu 5250(son 800gr 10 günde aldı )dikkatli yemem ve emzirmem sayesinde ama
Zrfbrn Yavrum_veben2 malesef heleki tek bakiyorsan herşeyi tek yapıyorsan vay haline ben öyleyim bebeğimde iki dakka durmaz 😃
Zrfbrn Yavrum_veben2 çift göğüs bende emziremedim tek göğüsle 40 dk emiyordu çok uzun süre ilk 50 gün.hayta şuan bile 2sini emmiyor diyorumya öyle akan sutumde yok üstelik göğüslerim hep yumuşak.4.ay atagimidir nedir mahvetti bizi gece uykuları emmek istememe hepsi var
Yavrum_veben2 Zrfbrn ayyy bide o geliyo demi Allah korusun inşallh olmaz red bizdede Allahım inşallah sizinkide hemen geri başlar
Zrfbrn Yavrum_veben2 doktor ne yorum yaptı bu konuda?mama takviyesi de bulunur çoğu çünkü.dedigim gibi bol çiğ kuruyemis tahıl ve tavuk yeyin gerçekten kalite artıyor
Yavrum_veben2 Zrfbrn doktor mama önermiyorum doğum kilosu ve kas gücü çok iyi yakında toparlar annesi dedi ,bende şimdi yememe dikkat edince almaya başladı ,belki birazda benim yememem etkiledi