Yazilimcianne Günaydın, 3 gündür kızıma kahvaltısında avakado veriyorum. 3/4 günde kaka yapan bir bebek olmasına rağmen daha kahvaltısını bitirmeden yapıyor. Kabızlık sorunu yaşayan bebeklere yardımımız olsun diye paylaşalım dedim🤗
Ahanife Yazilimcianne bende deniyim sağolun ek gıda kabızlığı biz de de var kayısıda çok faydalılar deneyin derim kayısıda hemen yaptırıyor ☺️
Alpmerve Yazilimcianne bizede öyle geldi O kadar faydalıkiii Dediğiniz gibi yedikten 1 saat sonra kaka yapıyor Mesela 1 gün muz 1 gün avakado veriyorum Kabızlığı engelliyo
liyosunannesi23 Yazilimcianne hadi yaa 🤦♀️ Benim kızım son zamanlarda günde 3 kere falan kaka yapıyo bende dün avokado bulup almıştım vermesem mi o zaman şuan 🥴
Deletedmom109 Ahanife ya bizde de tam tersi, ek gıdadan önce günde bir sefer hep aynı saatte kaka yapan bebeğim gitti yerine her bezinde kaka yapan bir bebek geldi. 🤦♀️ Dün 5 tane kakalı bez değiştirdim resmen 😢
Yazilimcianne Ahanife evet kayısı ve armut veriyordum genelde kabız olduğunda fakat hiçbiri böyle etki etmemişti. Çok rahatladı yavrum deneyin mutlaka, çok da yararlı avakado tadını sevmeyebilir sevmezse değişik tarifler var internette onlara bir göz atın🤗
Alpmerve gozde_dolek eziyorum 2 yemek kaşığı yoğurt ile karıştırıyorum yada muzda eziyor onunla karıştırıyorum
Yazilimcianne Deletedmom109 verdiklerinizden mi yani ne yiyor? doktorunuza bir söyleyin bence ben 2yi geçince bile tedirgin oluyorum 🤭
Zhnce Deletedmom109 benimki 14 aylık hergün en az 3 en fazla 5 kez kaka yapar Tedirgin olunacak birşey değil metabolizması hızlı çalışıyor dedi doktorumuz
Deletedmom109 Yazilimcianne bu çok tedirgin olacak bir durum mu ki ? Ben sadece metabolizması hızlıdır kilo alamaz diye düşünmüştüm 🤦♀️
BurcuuY Deletedmom109 evet canım benim bebeğimde çoklu besin alerjisi var gğnde 8 10 kere kaka yapıyodu sonradan kanlı kaka görünce alerji olduğunu anladık 55 günlükken şimdi hala öle eğer alerjik bişi yediysem kala sayısında artış oluyo
Yazilimcianne Deletedmom109 keyfi yerindeyse korkmayın Allah korusun ama doktorunuza danışın ne olur ne olmaz diye çok normal değil günde 5. Kakası nasıl peki?
Deletedmom109 Yazilimcianne normal her zaman ki gibi. Çok farklı bişeylerde yedirmedim aslında ama zeytinyağı ekliyorum her püreye ondan oluyodur demiştim ama aklıma düştü bi doktora götüreyim olmazsa 🤗
liyosunannesi23 Deletedmom109 yaa doktora fişinde burayada yazar mısınız benim bebeğimde 6 bcuuk aylık günde 4-5 kere yaptığı oluyo en az da 3 🤦♀️ Bende randevu aldım ama daha var
Deletedmom109 BurcuuY aman Allahım 🤦♀️ Bişeyler yedirince yüzünde de hafif kızarıklıklar oluyor aslında ama hemen geçtiği için alerjiye yormamıştım hiç. Birde anne sütü alırken herhangi bir tepkisi olmuyordu benim yediğim hiçbir besine, ek gıdaya başlayınca ortaya çıkma durumu olur mu ?
BurcuuY Deletedmom109 evet canım olabiliomuş yüzündeki kızarıklıklar hangi yiyeceklerde oluyo ve o yiyeceklerde mi kaka sayısı artıyo yakip et bakalım bi
Yazilimcianne Deletedmom109 ek gıdayla çıkabiliyor bizim alerjiden öyle çıktı. Telaşlanmayın ama siz doktora gidin içiniz rahat olsun kızarıklık falan umarım alerji değildir
Deletedmom109 BurcuuY birde canım mesela hiç yumurta vermedim. Ama atıyorum bebe bisküvisi verdim onda da yumurta var ya, bebe bisküvisi de mi yiyemiyor ? Yoksa sadece yumurta mı ?