findikbrnlu0_ bide yok hassas insanlar var falan filan diyorlarda zaten adı üstünde Hassas içerik ki ben böyle olayları 2 sene yaşadım dibine kadar ben bile girip bakıyorum yorum yapıyorum korkmuyorum yani bu olayı yaşamakla hassas olmanın arasında çok büyük fark var.