K2C2 Bebeğim sürekli sol kulağını tutuyor ama ağlamıyor ağrısı olsa ağlar herhalde neden tutuyor olabilir saçları baya uzun kaşındırıuır olabilir mi
Deletedmom_68 K2C2 diş olabilir. ben öyle düşünüp bugün götürdüm, diştendir diye bir haftadır tutuyordu çok önemsemedim ama burnu tıkanık olduğu için kulağına baskı yapıyor olabilir dedi doktor, burun spreyi bir kere sıktım henüz o zamandan beri tutmuyor
Defnem23 K2C2 kulağını keşfetmiş. Bizimki de sğrekli eli kulağında özelikle uyku zamani gelince. Sıkılınca yapıyor. Ateşi yoksa ağlamıyorsa endişe etmeyin.
Yaseminazizbebek K2C2 bende kulaklarından götürmüştüm sol kulağı enfeksiyon kapmış demisdi doktor grip soğuk algınlığı felan varmı acaba geniz akıntısı felan var ise bı doktora götürün kulaklarına da bakar doktor
Gokturk_ K2C2 alerjiden de yapabilir polen alerjisi burun tıkıyor oda kulağa vuruyor maalesef biz hem ondan hemde dişten yapıyoruz🙈
yigit2021 Bizim hep diş döneminde tutuyordu ama uzun sürerse yine götürün bi derim orta kulak iltihabı yapabiliyor diş çıkarma sonrası
Gokturk_ K2C2 son 1 haftadır çok huzursuz alerjiden dolayı boğazında balgam var kusmuyor ki çıksın ağzına geliyor yutuyor sürekli dişlerinden ağzına parmağımı sokturmuyor ki temizliyim
Eminecak K2C2 bizimki de oyleydi iltihap falan olduğundan şüphelendim ama doktorumuz dişi çıkacağı zaman kulağını tutar veya saçını çeker demişti 6 aylık falandı bu kadar küçükken ortakulak iltihabı pek olmaz sanmıyorum demişti. Cidden de bir iki hafta sonra dişi çıktı
endoplazmikretikulumiste K2C2 saç uzunsa içine giriyor olabilir uykudayken o tarafı kısaltın diş olabilir kuşağa su kaçmış olabilir en kötüsü kulak enfeksiyonu olabilir
K2C2 endoplazmikretikulumiste ateş huysuzluk vs yok ama kuşağına su kaçtı evet ben de tülbentle kurularken çok hoşuna gitti sanırım kaşınıyor