Seval-Yagiz Öcelikle sağlıcakla büyütün. Rabbim tüm evlatları ailesine bağışlasın. Uyku konusunda daha çok küçük. Yüz üstü ya da sırt üstü diye bağdaştırmamalısınız bence. Gazı olabilir, sıcaklıyor ya da üşüyor olabilir. Aç olabilir ki bunlar sadece ihtimaller. Kızmayın bana. Zaten bunları biliyorsunuzdur. Benim ki sadece hatırlatma. Havalar zaten çok düzensiz ve aşırı nemli. Gündüz bulutlu, öğlen yağmurlu, akşam güneşli. 3 mevsim bir arada. Bebekler nem dengesizliğinden rahatsız oluyor. Hele de sıcaktan. Kendi başıma da geldi. Bebeğim geçen yıl 2-3 aylıkken yazın ortasındaydık ve geceleri asla uyumazdı ve bu arada gündüz de öyle anlamlı uyumazdı. Beni o kadar zorlardı ki. Hep benim anneliğimde sorun var derdim. Kucağıma alıp pışpışlamaktan o kadar yorgun düşerdim ki. Annem bana acır alır ilgilenirdi. Meğer evladım aşırı sıcaktan ve nemden bunalıyormuş. Gazı da vardı zaten. Havalar ne zaman soğudu bebeğim o an rahatladı. Uykuları o zaman düzeldi yani. Tabi büyüdükçe uykularının sıkıntıları açısından dünya kadar dert çıkıyor o da başka. Diş sancısı, atak ayları, büyüdükçe memeye ve anneye düşkünlük, insanlardan korkma ve yabancıları aşırı yadırgama vs… Sana tavsiyem evinde klima varsa bebeğinle temas ettirmeyecek şekilde aç ve ısı nem ölçer cihazı al. Sıcaklık 22 derece olsun. Nem yüksekliği için bişey yapamazsın zaten. Bol bol yattığı yeri havalandıracaksın. O kadar. Birde öyle dene istersen. Sevgiler….