Oyku2019 Arkadaşlar merhaba 35+3 hamileyim perinatoloji uzmanının yaptığı ultrason taramasında onceki sezeryendan yapisiklik olabilecegi soylendi.Bu durumda olan başka anneler var mı? Ameliyatta bir sorun oluyor mu