Bebekaslan Sevgili anneler öncelikle yenidoğan bebek sürekli memede olmak ister sadece aç olduğundan değil anne ile bebek arasındaki güven bağından dolayı. 15 günden küçük bebeklerin ağlaması aç olduğunu ifade etmek içindir gaz veya kolikten dolayı değildir. (belli bir hastalığı yok ise) süt ilk etapta as gelir ne kadar emzirirseniz o kadar artar bebek ne zaman isterse emzirin 2 saatte bir değil. Az az ve sık sık emzirmek sütünüzü artırır.yiyecekler sütün kalitesini artırır sütü artıran şey su günlük 4 lt . Süt gelmesi için en önemli şey beyinde biter ne kadar cok emzirirseniz beyine yetmediği sinyali gider ve artar tabiki bebekle anne arasındaki bağda öyle. Bebekle bolca zaman geçirin ten teması bile sütü artıyor. Çok sık emzirin e gün içerisinde meme yumuşar ve önsüt azalır sütün en yağlı kısmından beslenir bebek ve kilosu daha kolay artar.ki gaz yapan kısım ön süt tür emzirmeden önce elle biraz sağarsanız gaz yönünden rahatlarsınız. Ve bebeğin doyduğunu anlamak için kusmasına gerek yok yani emzirdiniz hala huzursuz başka sıkıntıları olabilir gaz vb.onun için her emzirmeden sonra mama vermeyiniz. Evet tabiki doktor demediği sürece mama kullanmayınız çünkü sizin bir damla sütünüz bütün mamalardqn daha iyi. Her bebek aynı kiloyu alacak diye birşey yok aylık 600-1000 kg normaldir yani günlük 20-30 gr alması beklenir o yğzdnr bebekleirnizi kimse ile kıyaslamayın. Yenidoğan anneleri için sadece tartışma postu değil böyle bir bilgilendirme amaçlı post açmak istedim birbirimize bilgilerimiz ile destek olalım 🤗