Yasse1208 eczaneden temin ettim ben. Doktorum önermişti göbek düştükten sonra. Artı med markası. İçinden bi sprey sanırım 20 tanede gazlı bez çıkıyo. Spreyi 2 kez sıkıyosun göbeğe biraz bekliyosun kuruması için fazlasını gazlı bezle alabilirsin. Kurursa daha iyiymiş. Benim bebeğim çok gazlıydı yarısını siliyodum mecbur gazlanmasın fazla diye.