Seher0635 Bebeğim 4 aylık meme reddi var bende kesilmesin diye sağlıyorum bazen sütun rengi bembeyaz olması gerekmiyor mu benim ki kireçli su gibi bulanık yani şeffaf beyaz neden öyle acaba normalde nasıl olmalı sütüm yağsız olduğu için mi öyle acaba?🥺