berkinannesi_ bizde geçen haftalarda gittik arife günü tekrar gideceğiz benim bebeğim 2 yaşında bizim orda evimiz var orda kaldığımız için yemek sıkıntı olmadı evde yapıp çorbasını kavanoza koydum yanımda termosta sıcak su ve bölmeli mama kabında maması vardı dışarda hemen mamasını hazırlayıp verdim