AytanCelal ben doğduğundan beri ocean kullanıyorum. İçinden iki başlık çıkıyor zaten. Biri damlalikli, diğeri sprey. Ben sprey başlığını takıyorum. 1 fıs yetiyor.
Ocean zaten piyasada hem pahalı, hemde doktorların tavsiye ettiği bı sprey. Ben gayet memnunum
1 yaşında vitamin değerleri de iyi çıktı.