Merhaba anneler 🍀
Doğum yapalı 9 olacak Şükürler olsun 2 bebek sahibiyim. 🙏 6 kiloyu diyetle verdik ama kalan sezaryen göbeği asla gitmiyor 😒
Sizlere sorum güzellik merkezlerinde pazarlanan ve uygulaman zayıflamak için rasping G5 vs bi sürü yöntem var piyasa da deneyen ve kalıcı olduğunu tecrübe eden var mı ? Ben danıştığımda ciddi işe yaradığını ancak hem çok su tüketmek bende diyetle birlikte yürütmek gerektiğini söyledi ?
Sizlerin fikirleri ve tecrübeleri nelerdir acaba ?