Sbry-06 korkunuz ne yönde bilmiyorum ama normal tabi ki bu. İnsanları çok iyi çok yardımseverler . Terör olayları vs tabi ki de yok , çok rahat çocuğumu alıp dışarı çıkabiliyorum. Eşim nöbetlere gidince tek başıma kalabiliyorum asla bu yönde bi sıkıntı yok buralarda hiç endişeniz olmasın