Hobbalayarim Kızlar bi biberonun ağız kısmı kızımın ağzına tam oturmuyor ya böyle yanlar açık sanki küçük geliyor. Anne memesi gibi değil. 8 aylık yani ayina uygun uç da taktım ama yok. Başka markaya geçmeyi düşünüyorum hatta ilk fırsatta almayı
AliAreninAnnesi Hobbalayarim bende avent kullandım bir hafta öncesine kadar oğlum şimdi 4 aylık ama meme reddi yapmadı bizde yaklaşık bir ay kullandım. Bide lansinoh biberon var arada onu da veriyordum onunki biraz daha geniş isterseniz o markayı deneyin bide
Adenveannesi Hobbalayarim hiçbir biberon anne memesi gibi olmazki ben de philips kullanıyorum çok memnunum