Rez Busra986532 hiç bir krem bepantol gibi iyi gelmedi kızıma sinir gibi anında kızarıklık vs hiç bişi bırakmaz
saripitircik Busra986532 9 aylık oğlum ben pişik olduğunu farkettiğimde sarı kantaron yağı kullanıyorum ve ilk sürmemde etkisini gösteriyor pamuk gibi oluyor poposu☺️
Sadecehuzur OnderArasinAnnesi bizim buradaki bir doktor travazolu çok sık kullanma çok kullanılması cilt için iyi değil demişti yetişkin olduğum halde sizin çocuk doktorunuz mu önerdi acaba
OnderArasinAnnesi Sadecehuzur alerji doktorumuz önerdi. Eczacimizda 10 gün kullanıp 10 gün ara vermemizin daha iyi olacağını söyledi. Sivilce gibi kabaran pişik olunca kullanıyorum genelde. Kortizonlu olduğu için çabuk geçiriyor onun dışında popolin kullanıyorum
melike567 Busra986532 bende dogdugundan beri kullanıyorum sudocrem sorun yaşamadım bezini degistirip havalandirip suruyorum memnunum sizin cok ilerlemiş onun icin geçirmiyor olabilir bi doktora goster canım ona gire krem yazar
Oaey24 Hamazinc çok iyi geliyor ben pnu kullanıyorum arkadasımda arko krem ve vazalini karıstırıp srüyordu o da çok iyi geliyordu
Ceylnacakir Busra986532 sudo işe yaramıyor maalesef. Sudoyu sadece pişik olmaması için her alt açmaya sürmeniz gerekiyor. Pişik için troysd ve hametan pomadı karıştırıp sürün. Ve ıslak mendil kullanmayın. Islak Pamuk ile silip kuru bir peçete ile kurutup kapatın altını. En hızlı ve etkili çözüm
nhlhmz11 Busra986532 benim kızımda da ciddi pişik sikintisi vardı tek iyi gelen pişik kremi desitin oldu, Bepanthol aldım olmadı hametan kullandım olmadı, desitin iyi geldi birde birkaç kere pudra gülsuyu yaptım hiç bişe kalmadı
Deniz3520 Busra986532 Canımmm selam troysd bactroban hamazinc 3 ü karıştır 3 güne geçer sonra bana yaz yine ❤️🫶🏻
Mimeva Busra986532 conveen critic bakım kremi ve travazol alın ikisini elinizde karıştırıp ince tabaka sürün ilk sürmede düzeliyor kızım alerjik asla geçmeyen kanamalı pişiği oluyodu doktor herşeyi verdi geçmedi en son bunları verdi bunlarla 2 sürmede geçirdik şuanda olunca hemen sürüyorum geçiyor elim kolum kurtarıcım oldular diyebilirim