Kızlar merhaba
28 günlük bebeğime normalde philips avent kullanıyordum, cok önerildiği için bugün dr browns aldım fakat mamayı hazırlayıp ters cevirdiğimde damlaa damlaa akıttığını gördüm. Aventte asla böyle olmuyor, bebeğim çektikçe geliyor. Biberonda mı sıkıntı var yoksa sizde de böyle mi bu dr browns?
Tehlikeli bir şey değil mi?
Cevaplarınız için şimdiden cok tesekkur ederimç