Fidasee Kızlarr 2.5 aylık bebeğim arada çocuğa resmen geliyorlar atak haftası mıdır nedir uyumuyor uykuya dalamiyor kasıyor kendini o an bana geliyorlar işte ağlamak istiyorum resmen sizlerin de var mı böyle sorunları
AliAreninAnnesi Fidasee oğlum 4 aylık bizde 4-5 gün öncesine kadar gaz sıkıntısı yaşıyorduk sürekli kastırıyordu kendini gaz damlası olarak relaktaz damla aldık her emzirmeden önce 4 damla veriyordum çok faydasını gördüm o günden beri gaz sıkıntısı yaşamıyoruz
Fidasee @“alintugce34”# gazı olunca bacaklarını kasıyor sanmıyorum direniyor uykuya illaki başka bir sıkıntısı vardır ama bilmiyorum çok bunaldım uykusu var ama uyuyamıyor bugün sadece 1 saat uyudu