Eylul_efe_mom Kızlar ben kirpik lifting yaptırmak istiyorum daha önce yaptıran varmı memnun musunuz? İyi kötü yönleri neler sonradan kirpiklerim dökülür mü yaptirirken neye dikkat etmem lazım????
Sedaliz Ben yaptırdım , başlarda güzeldi de bir ay olmadan o uzamislihi gitti ama pişman mıyım değilim çünkü ,rimel sürmekle uğraşmaktan iyidir